Συχνές Ερωτήσεις

 

1. Πώς μπορώ να κάνω κράτηση για μία ημερομηνία;

Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας είτε τηλεφωνικά είτε με email, να μας πείτε ποιες υπηρεσίες μας χρειάζεστε και πότε και εφόσον υπάρχει διαθεσιμότητα μπορούμε να κρατήσουμε για εσάς αυτή την ημερομηνία αφού δώσετε μία προκαταβολή.

 

2. Τι γίνεται αν ακυρώσω την κράτηση;

Αν ακυρωθεί η κράτηση τότε η προκαταβολή δεν επιστρέφεται ανεξάρτητα από το πότε ζητήσατε την ακύρωση.

 

3. Μπορώ να αλλάξω την κράτησή μου;

Αν χρειάζεστε κάποια αλλαγή στις υπηρεσίες που θα σας παρέχουμε ή στην ημερομηνία και ώρα, ενημερώστε μας είτε τηλεφωνικά είτε με email όσο πιο σύντομα μπορείτε. Εφόσον υπάρχει διαθεσιμότητα και από πλευράς μας θα χαρούμε να σας εξυπηρετήσουμε.

 

4. Πως διαμορφώνεται το τελικό κόστος μιας εκδήλωσης;

Το κόστος των υπηρεσιών μας διαμορφώνεται ανάλογα:

  • To είδος της εκδήλωσης (παιδικό πάρτι, γάμος, βάπτιση κτλ.)
  • Τον απαιτούμενο εξοπλισμό
  • Τα άτομα που θα απασχοληθούν (DJ, ταχυδακτυλουργός, κλόουν κλπ)
  • Τον τόπο διεξαγωγής (εκδηλώσεις εκτός Αθήνας ενδέχεται να επιβαρυνθούν με έξοδα μετάβασης, διαμονής και διατροφής)

Ενημερώστε μας για τις ανάγκες σας και εμείς θα σας πούμε ακριβώς το ποσό που θα πληρώσετε χωρίς άλλες κρυφές χρεώσεις.

*Στις τιμές που σας δίνουμε δεν συμπεριλαμβάνεται το ΦΠΑ24%.

 

5. Υπάρχει κάποιος χρονικός περιορισμός;

Η παρουσία μας στην εκδήλωσή σας θα είναι για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα το οποίο θα το γνωρίζετε από πριν. Αν επιθυμείτε να παραμείνουμε για μεγαλύτερο διάστημα καλό είναι να το ξέρουμε από την αρχή της συνεννόησης ώστε να φροντίσουμε για τη διαθεσιμότητά μας. Φυσικά το μυαλό μας θα είναι στο να σας διασκεδάσουμε και όχι τι ώρα είναι για να φύγουμε και για αυτό συνήθως παραμένουμε περισσότερο χρόνο από το συμφωνημένο.